Äventyrligt möte

14 Dec

Idag åker jag till Göteborg för ett möte. Det känns skönt att det händer något nu igen efter att alla tidigare på gång-saker gick i stöpet. Det känns lite pirrigt, nyfiket och spännande att åka idag, även om mötet inte är förrän imorgon. Som vanligt håller jag saker och ting lite hemliga, dels för att jag inte vet om det går vägen och dels för att jag inte vill jinxa mig själv. Kul ska det bli i alla fall.
Eftersom jag ända ska till Göteborg passar jag på att vän-hänga lite med de underbara som finns där nere. Tror detta blir en bra resa. Jag behöver rymma lite och komma ut på nya äventyr!

2 svar to “Äventyrligt möte”

  1. Jocke 15/12/2011 den 4:32 e m #

    Vad är det du brukar säga, ”äventyr är konsekvensen av dålig planering” =)

    Giller’t!

  2. Evelina Andersson 15/12/2011 den 8:14 e m #

    ”Äventyr är resultaten av dålig planering” men nästan rätt 🙂

Kommentera

