I väntan på drömjobbet tar jag ett sommaräventyr

14 Jun

En liten sommarby i södra Norge. Längs med havet. Full med vita hus längs de små gatorna. Det blir mitt uppehåll för sommaren. I väntan på mitt drömjobb.

Men misströsta inte framtida arbetsgivare, jag tar mer än gärna en tur tillbaka till Sverige för lite svenskt kaffe och prat om framtid.

Nu ska bilen packas och styras mot färjan i Strömstad. Äventyret kan börja!

Ett svar to “I väntan på drömjobbet tar jag ett sommaräventyr”

  1. janetkristina 18/06/2012 den 1:00 e m #

    åh, det är nu jag också bara vill dra. NU liksom. Gah.

Kommentera

